всі новини
HomeTest: нова філософія, новий style!

«Результат – на 5 днів раніше затримки!» – новий ключовий «меседж» споживачу від діагностичних тестів на визначення вагітності ТМ HomeTest. Ця унікальна конкурентна перевага має цілком наукове підґрунтя: гормон вагітності стрімко зростає на ранніх строках, тому вже в цей час ефективно піддається попередній діагностиці. В свою чергу, HomeTest дозволяє це зробити з високою точністю.

Новий зміст, нова філософія надихнули на створення інноваційного дизайну упаковки. Вона стала більш динамічною та креативною, транслює позитивні емоції в умовах і горизонтальної, і вертикальної викладки. Інформація на упаковці – «мультиплікаційна», візуально приємна, викликає зрозумілі асоціації. Таким чином, враховуючи всі якісні зміни, продукція HomeTest в очах споживача виглядає більш вдосконаленою та привабливою!